Departament Tehnic
Solutions Center asigura suport la sediul clientului, cat si de la distanta, pentru o solutionare cat mai rapida a problemelor. Nivelul de suport de care este nevoie este bazat pe nevoile companiei pe care o conduceti, Solutions Center asigurand suport pentru utilizatori in doua arii diferite :
Solutii adresate utilizatorilor finali (enduseri)
• Rezolvarea de probleme determinate de utilizator
• Asigura depanarea problemelor
• Se pune la dispozitie un sistem de escaladare a problemelor in functie de gradul de dificultate si urgenta
• Asigura raspunsuri la intrebari tehnice
• Asigura raspunsuri intr-o baza de cunostinte
Pregatirea utilizatorilor finali (enduseri)
• Organizeaza si invata utilizatorii in grupuri de studiu
• Asigura sesiune de training detaliata cu documentatie pentru utilizatori
• Asigura training individual
• Creaza manuale si ghiduri pentru utilizatori
Tinand seama de nevoile si scopurile companiei dvs, Solutions Center asigura suport in functie de problemele si situatiile ce pot aparea in activitatile zilnice. Diferitele tipuri de suport oferite de catre Solutions Center sunt :
Suport la sediul clientului
Unul sau mai multi tehnicieni pot sa fie prezenti la sediul clientului. In functie de nivelul de serviciu (SLA) stabilit, timpul de interventie si timpul de solutionare poate varia. Tehnicienii sunt repartizati per client pentru o solutionare rapida prin prisma informatiilor complete obtinute de reprezentantul Solutions Center, de aceea solicitantul va vedea in general o singura persoana sau echipa ce vine la interventie.
Suport la distanta (remote)
http://www.teamviewer.com/download/TeamViewerQS.exe Tehnicienii au posiblitatea sa asigure suport pentru calculatoare prin interventie la distanta doar cu acordul utilizatorului. Programul downloadat nu contine virusi si nu se instaleaza, la rezolvarea problemei, prin inchidere se blocheaza orice acces de la distanta al specialistului IT. Prin aceasta metoda tehnicianul poate vedea exact care este problema si poate remedia problema intr-un timp mult mai scurt (media este de 15 minute maxim). Dupa rularea programului, primiti 2 numere (un ID si o parola) pe care trebuie sa ni le comunicati pentru a putea sa ne conectam pe calculatorul dumneavoastra. |
Suport online
Utilizatorii autorizati pot avea acces la siteul Solutions Center si sa vizualizeze baza de cunostinte, inventarul IT al firmei si documentatia. Utilizatorii pot inregistra probleme pentru a fi solutionate de catre specialistii nostri in cel mai scurt timp. Daca problemele sunt de natura critica acest lucru se va inregistra si in functie de nivelul serviciilor stabilit (SLA) se vor rezolva conform contractului. Sistemul online permite managerilor sa inregistreze timpul scurs intre semnalare si interventie, avand o imagine completa asupra eficientei in solutionarea problemelor.
Suport telefonic
Problemele pot fi inregistrate prin apelarea serviciului de Call Center la numerele din sectiunea CONTACT, similar cu serviciul de suport online, in cazul in care internetul in locatia respectiva / PC-ul nu functioneaza.
*Suport de urgenta 24 din 24 ore
Suportul este valabil 24 de ore din 24 daca situatia necesita ca suportul sa fie acordat in afara orelor obisnuite de lucru (in functie de nivelul SLA si tipul de serviciu contractat)